Máš len samé B-čka? Žiaden problém

„Nech už si, aký si, potrebujeme aj tvoju krv!“  takto znie aj headline tohtoročnej kampane Slovenského červeného kríža.

Väčšina z vás už počula o darcovstve krvi a aj o tom, že žiaci a profesori našej školy chodia pravidelne darovať krv. Avšak na to musia mať 18 rokov, hmotnosť aspoň 50 kíl a byť zdraví (pre istotu si pozrite kritériá).

Darovaním krvi pomôžete nielen iným, ale budete mať z toho aj skvelý pocit. Veď presvedčte sa sami, čo odpovedali ľudia na otázku: „Prečo chodíte darovať krv?“

Marek: „Chcem pomôcť ľuďom a nič ma to nestojí, tak prečo nie?“

Radka: „Chodím tam, pretože môžem urobiť dobrú vec a pomôcť človeku, ktorý ju bude potrebovať. A ako mi minule povedala pani sestrička, sú vďační za každého jedného darcu.“

Filip: „Mám z toho dobrý pocit a mám pár známych, o ktorých som vedel, že to potrebujú. Robím to preto, aby som pomohol iným. Plus k tomu mám jeden deň voľna.“

Pani profesorka Birnsteinová: „Darovanie krvi je dobrá vec, pomôžem tým niekomu a robí mi to radosť.“

Sára: „Mám dobrý pocit, že môžem niekomu zachrániť život. A tým, že moja krvná skupina nie je taká bežná, ju chcem darovať o to viac. Vždy som chcela robiť niečo dobré pre tento svet a vďaka tomuto malému dobrému skutku mám pocit, že svet je o niečo lepší.“

Inšpiruj sa týmito ľuďmi a poď darovať aj ty 25.10.2016 v priestoroch našej školy! Táto akcia je organizovaná Národnou transfúznou stanicou, Slovenským červeným krížom, pani profesorkou Turčekovou a školským Tímom prvej pomoci. Vítaní sú žiaci, rodičia, profesori i zamestnanci školy! Príď, daruj krv a daruješ život.

 

|text: Anna Mária Trávničková, V.A|

Pridaj komentár